[OSM-talk-nl] maps

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Wed Sep 12 21:21:51 BST 2012

Henk,

Als ik je vraag goed begrijp wil je OpenStreetMap-kaarten gebruiken op
je Mio autonavigatie?

Volgens mij gaat dat niet. Mio staat hier, net als alle andere
fabrikanten, niet om te springen want dat scheelt ze een hoop
inkomsten omdat hun eigen kaarten minder verkocht worden. Voor Garmin
hebben mensen het interne mapformaat ontcijferd en nagemaakt, maar
voor zover ik weet is dat voor de andere fabrikanten niet gedaan.

Gegroet,
Frank