[OSM-talk-nl] maps

Henk Drenth hw.drenth at live.nl
Thu Sep 13 07:46:14 UTC 2012

Hallo,
Dat was inderdaad mijn vraag en ik heb verschillende gps devices waaronder de Mio 728 en een chinees, beide gebruiken de maps met fbl extinticties. Heb wel een torrentdownload waar ook OSM files bijstaan naast Teleatlas en Navteq en die werken allemaal met mijn gps. De kaartenvan OSM zien er gelikter uit en zijn uitvoeriger dan TA en NAV. Vandaar mijn vraag hoe ik de Garmin files zou kunnen converteren. Iemand heeft dus kans gezien om OSM files om te bouwen maar ik weet niet hoe. En dat was dus de inhoud van mijn vraag.
Groetjes, Henk