[OSM-talk-nl] OSGeo.nl + OSM-NL Nieuwjaarsborrel 12 januari *5-min per Spreker*

Just van den Broecke just at justobjects.nl
Tue Jan 7 20:11:09 UTC 2014

Beste Mensen,

Mooi een bijna overweldigend aanbod aan sprekers te zien (plm 8).
Echter... als we iedereen volle spreektijd geven, blijft er erg weinig
tijd over om bij te praten/netwerken, zeg maar wat je verwacht op een
nieuwjaarsborrel.

Daarom, het is misschien hard: iedere spreker krijgt 5 minuten, ja 5
minuten. Niet zozeer voor een afgerond praatje, maar om bijv.
"Highlights" te geven voor je binnenkort te houden voordracht.
Doorlopende slides kunnen we altijd op de beamer laten. Ruimte rond open
laptops sowieso.

We willen nl meer aan thematische Stammtisches/kleinschaliger events
gaan doen met beamers etc. Zie je praatje als een "trailer" daarvan. Ik
hoop dat jullie dit begrijpen. Als je perse tijd geallokeerd wilt zien,
bijv. voor BAG Import overleg, kan ik altijd nog tijd van bijv.
14:00-15:00 bij reserveren. Laat me weten. Dit is de lijst van sprekers
die ik nu heb:

Johan C, Gertjan Idema, Nick - BAG Import aspecten
Frank Steggink - NLExtract en TileMill
Sebastiaan Couwenberg - Debian GIS + BAG Tools
Jan-Willem van Aalst - OpenTopo/QGIS
Gert Jan vd W. - OSGeo.nl
Henk Hoff - OSM-NL/OSMF

Geen idee hoeveel mensen er komen (die niet spreken :-)), maar zie
ernaar uit.

groet!

Just