[OSM-talk-nl] OSGeo.nl + OSM-NL Nieuwjaarsborrel 12 januari *5-min per Spreker*

Sebastiaan Couwenberg sebastic at xs4all.nl
Tue Jan 7 20:50:02 UTC 2014

Hi Just,

Ik heb geen spreektijd nodig, mijn vorige mail was slechts bedoeld om te
bevestigen dat ik van plan ben om te komen.

En om aan te geven dat geintreseerden mij aan de broek kunnen trekken
voor een praatje over Debian GIS en OSGeo-Live of de BAG woonplaats
grenzen tools als daar behoefte voor is.

In het uitzonderlijke geval dat daar veel animo voor was zou ik bereid
zijn mijn podiumvrees te trotseren en toch een praatje voor de hele zaal
te houden, maar dat lijkt niet nodig gelukkig :-)

Mvg,

Bas

--
GnuPG: 0xE88D4AF1 (new) / 0x77A975AD (old)