[OSM-talk-nl] OSGeo.nl + OSM-NL Nieuwjaarsborrel 12 januari

Harry van der Wolf hvdwolf at gmail.com
Sun Jan 12 07:36:22 UTC 2014

Goedermorgen Just,

Ik had jouw mail uiteraard ontvangen, maar ik wist nog niet of ik zou komen
omdat ik in eerste instantie ook wat anders op het programma had. Een
aantal dagen geleden vroeg Johan mij of ik ook kwam, waarop ik toen
bevestigend geantwoord heb. Ik dacht nl. dat hij ook in het "organiserend
comittee" zat (Just, Gert-Jan, Barend, Steven, Henk en Floris) zoals dat
onder jouw mail stond. Ik zie nu vanmorgen pas dat dat niet zo is. Bij deze
op de valreep daarom alsnog een mail naar jou dat ik kom.
Ik hoop dat die je nog op tijd bereikt.

met vriendelijke groeten,
Harry

Op 18 december 2013 18:35 schreef Just van den Broecke <just op justobjects.nl>
: