[OSM-talk-nl] 'Toch straatnamen voor Rottumeroog en Rottumerplaat'

Martien Scheepens martien at scheepens.de
Sun Jan 26 08:49:42 UTC 2014

Goedemorgen iedereen,

De verhuizing van de waddeneilanden kun je ook heel goed bij
Schiermonnikoog zien. In de editor staat de oude kustlijn van AND nog
en vergelijk die maar met de huidige. Ook is Schier weer over de
provinciegrens gegroeid. In 2005 is deze aangepast en heeft de
provincie Groningen al eens "land" overgedragen aan Friesland.

Groeten,

Martien