[OSM-talk-nl] Mapping party Friesland

Sebastiaan Couwenberg sebastic at xs4all.nl
Fri Jul 25 20:13:05 UTC 2014

On 07/25/2014 08:57 PM, Harry van der Wolf wrote:
> Goed, en nu?
>
> Friesland is ondertussen gedaan door rivw en Mapping_Fryslan.
>
> Annuleren of ..?

Volgens mij is het stuk dat Johan had gereserveerd nog niet gedaan door
rivw noch Mapping_Fryslan, dus in dat opzicht hoeft er niets te
veranderen aan het plan.

Verder is de import nog klaar voor heel Nederland, er zijn nog
ongeclaimde gemeentes op de intekenlijst en gaten zichtbaar in jouw
polygons pagina.

Die vullen met behulp van de aanwezige mappers lijkt mij een goede optie
als ook de gereserveerde gemeentes intussen toch worden geimporteerd.

Mvg,

Bas

--
 GPG Key ID: 4096R/E88D4AF1
Fingerprint: 8182 DE41 7056 408D 6146  50D1 6750 F10A E88D 4AF1