[OSM-talk-nl] Mapping party Friesland

Harry van der Wolf hvdwolf at gmail.com
Fri Jul 25 21:04:16 UTC 2014

Het dringt nu pas tot me door dat "Mapping Fryslân" niet de gebruiker is
die dat gedaan heeft maar dat dat het stuk Friesland is dat Johan
gereserveerd heeft. Al de gemeentes die Johan gereserveerd heeft zitten in
deze ene polygon.

Niets aan de hand dus.

Mijn "Annuleren of...?" was inderdaad een wel zeer open vraag om te kijken
of we de andere gaten nog moesten doen en dan eventueel ook via die mapping
party..

Harry