[OSM-talk-nl] Mapping party Friesland

Johan C osmned at gmail.com
Fri Jul 25 22:16:48 UTC 2014

<...."Mapping Fryslân" niet de gebruiker is die dat gedaan heeft maar dat
dat het stuk Friesland is dat Johan gereserveerd heeft>

Klopt, ik heb die polygoon aangemaakt om het gebied af te grenzen dat ik
graag tijdens de mappingparty zou willen doen, met hopelijk diverse Friese
mappers die dan hun eigen omgeving onder enige begeleiding van ervaren
BAGgers gaan importeren. Rene (rivw) heeft het nog open gebied in Friesland
gevuld, en heeft heel mooi precies tot de grens van 'Mapping Fryslân'
geïmporteerd. Ik hoop dat het gebied van 'Mapping Fryslân' niet
geïmporteerd wordt tot de 6e september, anders zou het een beetje l*llig
zou voor de Friese mappers die ik uitnodig. Afzeggen is ook geen optie, ik
heb een reservering moeten maken voor betreffende locatie.

Wat de rest van Nederland betreft: er zijn helaas nog genoeg gaten te zien,
dus hopelijk zijn die voor de 6e september gevuld. Zo niet, dan kunnen we
op 6 september kijken hoe ver we komen. Afgezien van wat verfijning
achteraf (straatnamen, osmose) zou dan gerekend vanaf het moment dat de
plugin live ging in slechts een half jaartje geheel Nederland geïmporteerd
zijn.

Cheers, Johan