[OSM-talk-nl] Verwijderen overbodige AND tags

Jo winfixit at gmail.com
Sun Nov 23 06:28:50 UTC 2014

Ik deed dit al, maar map eerder sporadisch in Nederland. Waarom vraag je
niet aan de ontwikkelaars van JOSM, Potlatch en iD om het toe te voegen aan
het lijstje discardable tags? Dan verdwijnen ze op termijn vanzelf, zonder
dat daarvoor extra werk hoeft te worden gedaan. Het verwondert mij ook dat
dat niet al veel eerder gebeurde.

Jo