[OSM-talk-nl] Verwijderen overbodige AND tags

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sun Nov 23 21:49:21 UTC 2014

On Saturday, November 22, 2014 10:40:44 PM CEST, Johan C wrote:
> Op basis van een opmerking van een Duitse mapper heb ik vorige
> maand op het forum een discussie geopend over het verwijderen
> van enkele AND tags die naar huidige inzichten overbodig zijn
> geworden.

Ik snap niet zo waarom er nogsteeds mensen zijn die niet snappen dat als ze
1 ding in een way of node geautomatiseerd veranderen dit object een nieuwe
versie krijgt, opnieuw gerenderd moet worden, opnieuw moet worden verspreid
in changesets... laatstaan dat je dit voor alle nodes in NL doet.

Het kost meer ruimte om dit in de OSM database weg te halen dan te laten
staan.

--
Stefan