[OSM-talk-nl] Forum en mailinglijst: 2 kapiteins op hetzelfde schip?

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sat Nov 29 23:24:42 UTC 2014

On Saturday, November 29, 2014 2:32:32 PM CEST, Lambertus wrote:
> Eventuele insinuaties van machtsmisbruik op het forum zonder
> bewijs neem ik zeer serieus en kwalijk.

Ik heb meer ervaring met /andere/ Nederlandse fora, waar ik een aantal
jaren geleden al afgescheid van heb genomen door bovengenoemde
ongelijkheid. Het ging mij om het online medium in het algemeen. Dus "het"
had "een" moeten worden, mijn fout, excuses daarvoor.

Uiteraard ben ik, en vele anderen, blij dat jullie het forum rechtvaardig
modereren en technisch beschikbaar houden. Juist die houding voorkomt het
beschreven dystopische forum.

--
Stefan