[OSM-talk-nl] OSMC problemen

Patrick Coenen petje at live.com
Fri Feb 6 08:04:48 UTC 2015

Een dag verder en een teleurstelling verder. ik heb route c van onderstaande relaties nog aangepast met een voorground = blue_lower. Die wordt binnen 10 minuten zichtbaar in waymarked trails. Maar geen witte 'C' op de voorgrond! en de andere 2 relaties heb ik zo getagged als Maarten voorgesteld heeft, daar helemaal geen effect!kan iemand me nog hiermee helpen of zelf in de relatie de osmc tag aanpassen?
groet

Ik heb de relaties zo gezet als onder aanbevolen, maar het wil niet helemaal op waymarkedtrails
Relatie 4559623 = blauw CRelatie 4559785 = groen DRelatie 4559610 = paars E