[OSM-talk-nl] OSMC problemen

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Feb 6 08:15:29 UTC 2015

On 2015-02-06 09:04, Patrick Coenen wrote:
> Een dag verder en een teleurstelling verder. ik heb route c van
> onderstaande relaties nog aangepast met een voorground = blue_lower.
> Die wordt binnen 10 minuten zichtbaar in waymarked trails. Maar geen
> witte 'C' op de voorgrond! en de andere 2 relaties heb ik zo getagged
> als Maarten voorgesteld heeft, daar helemaal geen effect!
> kan iemand me nog hiermee helpen of zelf in de relatie de osmc tag
> aanpassen?

Ik heb het ook gezien. Ik heb ook even wat verder gekeken naar andere
relaties, maar het lijkt wel alsof de weg altijd paars is en het vlak
met de letter altijd wit (als er een letter in zit).
Dat anderen er ook problemen mee hebben zie je ook wel doordat er
regelmatig een kleurnaam in de omschrijving zit.
Ik zat al te zoeken naar een site waar je een tag kon laten controleren,
maar die is er niet dus ik had al het plan opgevat om zelf op een paar
wegen wat tags te gaan plaatsen om te zien wat voor effect ze hebben.
Het kan best zijn dat het niet goed in geimplementeerd is in de
renderer.

Maarten

>>> foreground:<leeg>
>>> foreground2:<leeg>