[OSM-talk-nl] OSMC problemen

Patrick Coenen petje at live.com
Fri Feb 6 08:37:36 UTC 2015

Goede tips! dank, ik zal zeker eens navragen bij lonviaTrouwens nog een kleine doorbraak:

Rechts in de lijst met de route C, staat WEL een juist gerenderde witte C in een blauw veld!rara... als dat nu wel lukt door die blue_lower als forground, is een forground dus wel obligatory om het te laten werken. Jammer genoeg heb ik dan bij paars een probleempje, want geen paarse forgrounds beschikbaar!
op naar het lonvia forum