[OSM-talk-nl] OSMC problemen

Familie Nouws nouwsfam at xs4all.nl
Fri Feb 6 12:42:33 UTC 2015

Beste Patrick

Jouw osmc definitie klopt waarschijnlijk wel. Als ik het controleer met
http://www.traildino.com/mobile/ dan krijg ik volgens mij de tags te zien
zoals jij ze bedoelt. De tags verschijnen niet op de kaart (dat hoort zo in
deze app), maar wel in de lijst van trails in het gebied die je te zien
krijgt door op het "List" symbool te klikken. Met andere woorden: jouw tag
is correct.

Groet
Henk