[OSM-talk-nl] OSMC problemen

Patrick Coenen petje at live.com
Fri Feb 6 13:31:14 UTC 2015

ok, ik zie het! dan zou het aan waymarkedtrails liggen. dank

Date: Fri, 6 Feb 2015 13:42:33 +0100
From: nouwsfam op xs4all.nl
To: talk-nl op openstreetmap.org
Subject: Re: [OSM-talk-nl] OSMC problemen

Beste Patrick

Jouw osmc definitie klopt waarschijnlijk wel. Als ik het controleer met http://www.traildino.com/mobile/ dan krijg ik volgens mij de tags te zien zoals jij ze bedoelt. De tags verschijnen niet op de kaart (dat hoort zo in deze app), maar wel in de lijst van trails in het gebied die je te zien krijgt door op het "List" symbool te klikken. Met andere woorden: jouw tag is correct.

Groet
Henk

Goede tips! dank, ik zal zeker eens navragen bij lonviaTrouwens nog een kleine doorbraak:

Rechts in de lijst met de route C, staat WEL een juist gerenderde witte C in een blauw veld!rara... als dat nu wel lukt door die blue_lower als forground, is een forground dus wel obligatory om het te laten werken. Jammer genoeg heb ik dan bij paars een probleempje, want geen paarse forgrounds beschikbaar!
op naar het lonvia forum