[OSM-talk-nl] Naangeving POI

Colin Smale colin.smale at xs4all.nl
Wed Apr 27 09:20:19 UTC 2016

Hi Marc,

Ik ben bang dat ik je vraag niet helemaal begrijp... Op de foto is een
filiaal te zien van Delhaize (in Merchtem, Belgie). Het "AD"-logo is
(naar ik aanneem) een gevolg van de samenvoeging van Ahold (holding van
Albert Heijn) en Delhaize. In OSM heet die ook "AD Merchtem" zie ik.
Naamswijziging en rebranding is echt een ander onderwerp...

T.a.v. de overweging of "Merchtem" erachter moet of niet - mijn
persoonlijke mening is van niet. Ik stem dus voor "AD".

//colin