[OSM-talk-nl] OSM forum

Colin Smale colin.smale at xs4all.nl
Wed Aug 17 15:32:20 UTC 2016

Heeft iemand contact gehad met Oxilion? Ze hebben lange tijd (misschien
nog steeds, ik weet het niet) voor de hosting gezorgd van de NL servers
waar Lambertus de admin van was (als ik het goed heb). Wellicht hebben
zijn een telefoonnummer of een andere contactmogelijkheid. Heel
misschien kunnen ze ook bij de console van de betrokken server, of
kunnen ze een HDD/SSD eruit wippen en imagen zodat we in ieder geval bij
de ruwe database kunnen komen.

https://www.oxilion.nl/contact/

//colin