[OSM-talk-nl] OSM forum

Minko ligfietser at online.nl
Fri Aug 19 07:38:46 UTC 2016

Stefan de Konink heeft contact met Oxilion en kan -als het niet anders kan- ook zonder Lambertus bij de server waar idd het forum is gehost. Inmiddels is de discussie over hoe het nu moet met het beheer van het forum gestart op Talk ( https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2016-August/076574.html ) en het Duitse forum ( http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=55486 ).