[OSM-talk-nl] Postkantoren en quarterly project

Robbie Koers robbiekoers at outlook.com
Sun Sep 11 11:28:54 UTC 2016

Ik neem aan dat de edit van aanstaande woensdag gewoon door kan gaan?
Alle brievenbussen die de tag operator=PostNL moeten hebben krijgen die tag ook. Voor de rest laat ik alle ander tags zoals ze zijn.

Dan het volgende: de postkantoren. Échte postkantoren bestaan eigenlijk niet meer in Nederland, PostNL heeft allerlei kleine pakketpunten en servicepunten door heel Nederland in allerlei verschillende winkels. Het lijkt me inderdaad handig om dit misschien door middel van een quarterly project te doen (is hier misschien een Nederlandse term voor?). Als iedereen in zijn eigen buurt de brievenbussen en pakketpunten tagt, zijn we al een heel stuk verder.

Robbie