[Talk-ro] Cum sa adaugam ... o scoala?

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Tue Dec 1 19:41:23 GMT 2009

Salutare,

Ma gandesc de mult la o serie de mesaje de genul "Cum sa ...?" care sper sa
le fie de ajutor celor mai putin experimentati. Deoarece am vazut diferite
moduri de marcare pe harta a scolilor, am sa incep cu ele. Iata cum marchez
eu o scoala (sunteti rugati sa interveniti daca bat campii), in diferite
cazuri (diferite surse de date):
1. avem acces la un singur punct care sa indice locatia: in acest caz
adaugam un punct si il marcam amenity=school si name=abc
2. avem conturul cladirii scolii (dar nu si al intregii curti): adaugam un
nou poligon si il marcam building=yes, amenity=school si name=abc
3. avem conturul curtii scolii (dar nu si al cladirii): adaugam un nou
poligon si il marcam amenity=school si name=abc
4. avem atat conturul scolii cat si al curtii exterioare: adaugam un poligon
pentru curte marcat amenity=school, name=abc precum si un al poligon pentru
cladire marcat doar building=yes. Mi se pare gresita marcarea cladirii cu
amenity=school in acest caz pentru ca duce la duplicate.

Binenteles in cazul cladirii daca avem si o curte interioara putem sa adugam
o relatie de tip multipoligon, in acest caz doar conturul exterior va pastra
atributele (detaliate mai sus pentru fiecare in parte), cel interior nu va
avea nici o eticheta.

Variantele de marcare de mai sus sutn valabile din punctul meu de vedere si
in cazul liceelor (amenity=college) si in anumite cazuri si pentru facultati
(aici avem varianta cand mai multe facultati impart un campus sau chiar o
cladire).

Opinii?

--Ciprian