[Talk-ro] Galati - reteaua de strazi si blocuri 100% completa

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Tue Dec 1 19:52:14 GMT 2009

Salutare,

Imi face placere sa va anunt ca dupa 2 saptamani in care m-am concentrat pe
adaugat datele stranse incepand din primavara (deh, se pare ca imi face
placere sa fac munca de teren, dar cand ajung la dat clickuri nu ma
inghesui) precum si alte cateva mici completari necesare, harta Galatiului
din OSM este 100% completa in ceea ce priveste reteaua de strazi precum si
blocurile de locuinte. In plus aleile pietonale sunt prezente in aproximativ
80% din oras (inclusiv in cele mai multe parcuri), deci consider ca
OpenStreetMap detine cea mai completa harta publica in acest moment.

Desi lucrurile par aproape de final va asigur ca nu e chiar asa :-). In
acest moment lucrez la adaugarea de adrese la cladiri, precum si pe strazile
unde sunt doar case. In plus sunt convins ca exista multe alte puncte de
interes care pot fi adaugate (norc.ro ne poate ajuta foarte mult, insa e
nevoie de timp), iar daca terminam si aceste noi elemente ne raman oricand
copacii :-) (vezi cazurile din Germania).

Prin alte parti cum mai stam?

Numai bine,
Ciprian