[Talk-ro] Probleme cu Potlatch si tag-ul name

Attila Asztalos attila.asztalos at gmail.com
Sun Aug 1 18:43:37 BST 2010

  M-am apucat din nou de adaugat denumiri alternative, dar de data asta
mult mai circumspect si imediat s-a produs din nou efectul, dar cred ca
am rezolvat misterul. Pare sa fie vorba intr-adevar de un bug, foarte
specific (insa par sa am un talent innascut pentru a declansa
comportament aberant in programe), l-am introdus pe tracker ca
http://trac.openstreetmap.org/ticket/3150. Daca mai are si altcineva
obiceiul de a tasta cateva litere in Potlatch apoi a selecta variantele
oferite de acesta la adaugare de tag-uri noi, atentie mare... :)

    - Max