[Talk-ro] Locuri de mapat în bucurești (fost: Mapping party in septembrie 2010)

Strainu strainu10 at gmail.com
Tue Aug 17 20:42:35 BST 2010

În data de 17 august 2010, 21:54, Razvan Preda <rap_raz la yahoo.com> a scris:

> Daca aveti de gand sa faceti ceva in sensul asta poate mergem mai multi in zona si imbunatatim harta...
> Isula Copiilor a fost facut de mine dar nu stiu unde e greseala?! Poate imi spuneti unde am gresit!
>
> Razvan Preda

În Mapnik nu se vedea conturul și insula arăta ca un text în mijlocul
apei: http://yfrog.com/mzinsulacopiilorp
După cum mă așteptam, era o problemă de randare. Se pare că insulele
trebuie să fie în sens trigonometric (apa la dreapta liniei:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Island ) - nu înțeleg de ce. În
plus am mai pus și layer=1, ca să fiu sigur că se afișează. Sunt
curios dacă asta o să fie îndeajuns.

Strainu