[Talk-ro] [Gâlceava] Mapping party in septembrie 2010

Francisc TOTH yo6own at yahoo.com
Wed Sep 1 09:39:34 BST 2010

Salut!

Cati mai suntem fermi cu mapping-party-ul? Eram 5, dar acum ar trebui sa ne numaram cam la final, data fiind data destul apropiata.
Hai sa facem o intersectie pe cazurile cele mai probabile in lista data mai demult de Ciprian, si eventual un argument.

3. Gheorghieni (3)
8. Slobozia (4)
11. Curtea de Arges (3)
15. Bucuresti (4)
16. Urziceni (4)
17. Tg Secuiesc (3)

Personal nu as alege Bucuresti, fiindca sigur numarul de mapperi activi nu este zero, si atunci se pate face un maping-party local. In opinia mea, un mapping party national cat de mic ar trebui sa carteze o localitate unde din diverse motive, numarul de mapperi este zero, si nu ar fi nici un numar de turisti care au un procent de mapperi printre ei. Slobozia,Curtea de Arges si Urziceni ar fi pe placul meu de exemplu, Tg Secuiesc e prea aproape de mine si stiu ca ajung de 2-3 ori pe an acolo asa ca doar daca vreti.

Pe de alta parte ar fi o ocazie sa ne cunoastem cat mai multi deci e impacarea caprei cu varza, stiu.

Dau mai departe microfonul :-)

Francisc.