[Talk-ro] [Gâlceava] Mapping party in septembrie 2010

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Wed Sep 1 12:28:19 BST 2010

Salutare,

2010/9/1 Francisc TOTH <yo6own la yahoo.com>

> Salut!
>
> Cati mai suntem fermi cu mapping-party-ul? Eram 5, dar acum ar trebui sa ne
> numaram cam la final, data fiind data destul apropiata.
> Hai sa facem o intersectie pe cazurile cele mai probabile in lista data mai
> demult de Ciprian, si eventual un argument.
>
> 3. Gheorghieni (3)
> 8. Slobozia (4)
> 11. Curtea de Arges (3)
> 15. Bucuresti (4)
> 16. Urziceni (4)
> 17. Tg Secuiesc (3)
>

> Personal nu as alege Bucuresti, fiindca sigur numarul de mapperi activi nu
> [...]
Eu vin oriunde, dar imi surade mai mult ideea unei intalniri in zona
Slobozia. Ideea a pornit de la Farncisc, a fost propusa si pe aici si
implica nu numai un oras ci mai multe. In cazul Sloboziei avem in apropiere
statiunea si localitatea Amara care inca nu apare pe harta (si despre care
am auzit lucruri interesante de la un coleg), iar mergand pe DN2C spre Buzau
se poate observa ca localitatile au o forma rectangulara, cu strazile
perpendiculare ceea ce ne usureaza sarcina. Ne putem deplasa cu masini intre
localitati pentru a optimiza si la sfarsitul zilei ne putem retrage fie la
Amara (unde sunt ceva hoteluri/pensiuni) sau spre zona Buzaului/Sarata
Monteoru unde se mananca bine :).

In functie de unde ajungem, duminica putem sa facem un brainstorming legat
de importul CLC, ce noi tutoriale am putea scrie/inregistra, sau multe alte
lucruri de genul, sau chiar o alta sedinta de mapar (mai scurta, pana in
pranz).

Cum e destul de tarziu, ar fi bine sa confirmam cat mai repede (ideal ar fi
ieri, ca intotdeauna :) ) si sa stabilim exact toate detaliile.

--Ciprian