Cristi Linux shnitzy0 at yahoo.com
Sat Sep 18 16:03:05 BST 2010

Salut,

Incerc sa traduc ceea ce spuneti astfel : "Prin orase, administratorul drumului
e primaria, ( Nr: adica drumurile respective sunt rosii), in timp ce in afara
sunt cei de la Administratia Drumurilor.(Nr: adica drumurile respective sunt
verzi).
 Daca e asa , cum va puteti explica imaginile atasate (una chiar din Brasov)?

In legatura cu Campulung va garantez eu ca o parte din padurile acelea nu mai
exista... (scuze).

Numai bine,
Shnitzy