Razvan Preda rap_raz at yahoo.com
Sat Sep 18 17:37:15 BST 2010

Treaba asta chiar ma supara. In urma cu cateva luni adaugasem si limitele de viteza in zona respectiva. Acum constat ca nu mai sunt!!!

Cristi am corectat erorile semnalate de tine, si voi mai mai pune restrictiile de viteza pe portiunea de drum, mai ales ca in zona sunt instalate masini ale politiei cu radare. Precizez ca viteza maxima pe segmentul de drum dintre Bucuresti si Bragadiru este de 50km/h!!!

Razvan Preda