[Talk-ro] pregatire import CLC

Stefan UNGUREANU stefan.ungureanu at mytrek.ro
Fri Sep 24 17:20:36 BST 2010

Salut,

In incercarea de a stabili ce exista deja si ce implicatii are
redenumirea tag-urilor, am constatat o problema legata de tag-urile
"landuse=forest" si "natural=wood".

Mai precis, in wiki gasim definitia natural=wood : Natural woodland
(trees). Only for completely unmanaged/wild ares. For forests that are
owned or managed by someone, use landuse=forest instead.

Ssunt foarte multe poligoane (undeva in jur de 3000) etichetate cu
"landuse=forest" sau "landuse=forest;natural=wood", care cred ca ar
trebui sa fie de fapt (doar) "natural=wood".

Idei ? Sugestii ? Comentarii ?

Pe langa asta mai exista si o serie de elemente cu tag-uri care nu
respecta ce scrie la wiki, si pe care am inceput sa le ajustez. Cateva
exemple : "landuse=primary", "landuse=Hotaru", "natural=landuse", etc.

Stefan.