[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Strainu strainu10 at gmail.com
Sun Sep 26 21:21:56 BST 2010

În data de 26 septembrie 2010, 22:20, Octavian Chelu <tavy72 la gmail.com> a scris:
> În data de Duminică 26 Septembrie 2010 22:08:18 Strainu a scris:
> scris:

> Problema este că nu există date despre aceste poligoane. Sunt orașe care au
> planul urbanistic varză, când lucram la poștă, pănă acum 5 ani, în Giurgiu
> blocurile nici nu aveau asociate numere de imobil ceea ce a fost o mare
> problemă la implementarea noului sistem de coduri poștale. Singura asociere
> care există într-o bază de dacă, după cunoștințele mele este:
> Județ, Localitate, Stradă, Interval numere <=> Cod poștal.
> [...]

Am înțeles, nicio șansă să obținem datele complete de la posta, va
trebui sa ma descurc singur daca incerc asa ceva. Intre timp am dat de
un thread pe softpedia unde zicea ca pretul bazei de date este de 1000
EUR+TVA, dar puteai sa faci rost si de excelul cu asocierea strada -
cod :P

Voi încerca 2 chestii:
1. O sa incerc maine marea cu degetul si o sa cer coordonatele
oficiilor postale de pe sit.
2. Pentru sate încerc să import datele din Wikipedia, acolo unde există

Strainu