[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Strainu strainu10 at gmail.com
Tue Sep 28 20:25:23 BST 2010

În data de 26 septembrie 2010, 23:21, Strainu <strainu10 la gmail.com> a scris:
> 1. O sa incerc maine marea cu degetul si o sa cer coordonatele
> oficiilor postale de pe sit.

Am dat azi telefon și am fost îndrumat către o adresă de email. Am
scris și sunt foarte curios dacă voi primi cel mai mic răspuns.

> 2. Pentru sate încerc să import datele din Wikipedia, acolo unde există

Am pus la punct după modelul CLC import o pagină în care prezint
procesul pe care îmi propun să-l realizez:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Strainubot/sate

M-am limitat la sate pentru că acolo există un singur cod poștal. Aș
aprecia orice observație pe marginea paginii, în special cu privire la
părțile marcate cu "TODO".

Mulțumesc,
  Strainu