Manuel R. Ciosici manuelrciosici at gmail.com
Tue Sep 28 21:20:38 BST 2010

Salut,

jos a paginii gasesti formularul pentru renuntare la lista de discutii OSM
Romania. Dupa ce completezi formularul o sa primesti un email cu o legatura
web prin care poti sa confirmi ca vrei sa fii scos de pe lista. Dupa ce
vizitezi legatura de confirmare nu ar mai trebui sa primesti emailuri de la
grupul de discutii OSM Romania.

P.S. Imi cer scuze ca nu am folosit caractere romanesti, nu sunt la
calculatorul meu.

Manuel R. Ciosici

--
Manuel R. Ciosici