Chivu Cristian chivucristian1112 at yahoo.com
Tue Sep 28 21:25:23 BST 2010

MULTUMESC MULT !

________________________________
From: Manuel R. Ciosici <manuelrciosici la gmail.com>
To: OSM Romania <talk-ro la openstreetmap.org>
Sent: Tue, September 28, 2010 11:20:38 PM
Subject: Re:

Salut,

paginii gasesti formularul pentru renuntare la lista de discutii OSM Romania.
Dupa ce completezi formularul o sa primesti un email cu o legatura web prin care
poti sa confirmi ca vrei sa fii scos de pe lista. Dupa ce vizitezi legatura de
confirmare nu ar mai trebui sa primesti emailuri de la grupul de discutii OSM
Romania.

P.S. Imi cer scuze ca nu am folosit caractere romanesti, nu sunt la calculatorul
meu.

Manuel R. Ciosici

--
Manuel R. Ciosici