[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Vasile Craciunescu vasile.craciunescu at gmail.com
Wed Sep 29 10:09:53 BST 2010

Salutare,

Nomenclatorul SIRUTA a fost descărcat de pe site-ul Institutului
Național de Statistică. L-am folosit ca bază pentru a fi siguri că
includem în baza de date toate localitățile recunoscute oficial în
România. Site-ul cu pricina nu conține vreo licență dar cu siguranță
este vorba de informații publice. Ar fi ilogic să fie altfel. Doar cei
de la Poșta Română au venit cu următoarea aberație vis-a-vis de codurile
poștale:

"Continutul acestei baze de date este propietatea Postei Romane si nu
poate fi reprodus fara acordul scris al Postei Romane."

"Licența" a fost demontată de mai multe persoane cu pregătire juridică.
În acest sens vă recomand părerea lui Bogdan Manolea:

<http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2006/05/17/posta_romana_coduri_postale_si_bazele_de>

Datele de pe geo-spatial.org sînt oferite sub cea mai liberă licență cu
putință: "domeniu public".

Numai bine,
Vasile