[Talk-ro] tunel invizibil

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Wed Sep 14 18:41:56 BST 2011

As vedea util acel pasaj subteran daca sunt indeplinite urmatoarele
conditii:
1. nu exista alta legatura supraterana pietonala intre cele 2 puncte care sa
fie apropiata ca si distanta
2. se poate trece din A in B fara a necesita trecerea prin turnichetii de la
metrou

Probabil conditiia 2 este indeplinita, in schimb pentru 1 pare sa existe o
alee chiar pe marginea parcului. Ce ar aduce in plus acest pasaj?

CipT

pentru ca suntem prea multi Cipriani pe aici ;)