[Talk-ro] tunel invizibil

ciprian niculescu cnicules at gmail.com
Wed Sep 14 21:44:18 BST 2011

2011/9/14 Ciprian Talaba <cipriantalaba at gmail.com>

> As vedea util acel pasaj subteran daca sunt indeplinite urmatoarele
> conditii:
> 1. nu exista alta legatura supraterana pietonala intre cele 2 puncte care
> sa fie apropiata ca si distanta
> 2. se poate trece din A in B fara a necesita trecerea prin turnichetii de
> la metrou
>
> Probabil conditiia 2 este indeplinita, in schimb pentru 1 pare sa existe o
> alee chiar pe marginea parcului. Ce ar aduce in plus acest pasaj?

in cazul din Titan, cred ca nimic.
Trebuie sa vad exact conditiile la care algoritmul de rutare elimina
informatie, din cate am vazut/inteles daca in jurul unei statii nu are o
cale pietonata in jur (nu vad exact distanta) ignora acea statie.

E in teste si invatare :)

> CipT
>
> pentru ca suntem prea multi Cipriani pe aici ;)

da eu incepusem sa ma semnez cu Ciprian2

CipN