[OpenStreetMap Serbia] Layers in Josm Agian

Branko Aksentijevic branko1979 at yahoo.com
Fri Dec 24 10:24:09 GMT 2010

Hteo bih da se zahvalim Svima na pomoci. Uspeo sam da instaliram plugin Pic
Layer u Josm. Nezgodno je sto kad radi sa velikim slikama Josm zahteva mnogo
vise memorije.
Ne moze sam da povuce koliko mu treba nego mora da se startuje java komandom
prilikom koje se zadaje koliko mu memorije treba.
Moze iz komand prompta, ili da se napravi precica na desktopu sa putanjom:
"C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\java.exe" -jar -Xmx1550M "C:\Program Files
(x86)\JOSM\josm-tested.jar"
Kod mene je win7 64 bitni pa je putanja do java.exe takva. Srednji deo -Xmx1550M
znaci da se programu za rad odvaja 1550 mb Ram-a.

E sad treba tu sliku posle centrirati. Na to me je SUNCOBALT upozorio. Ja sam
nesto odradio. Ali ne umem savrseno da poravnjam sliku. Treba je zumirati i
pomerati.
Izgleda da postoji sfrerno izoblicenje slike. Nista stasno.
Ipak moze veoma da pomogne. Glavni unos ostaje snimanje putanje. Posle gledam
kraj gde je uneta putanja pa za tu lokaciju poravnjam  sliku i unesem ceo kraj.

Fala Marko. (na srpskom )

 I would like to thank everyone for the help. I managed to install
the plugin Pic Layer inJOSM. Disadvantage
is that when working with large images JOSM requires muchmore memory. JOSM can
not determine how much memory it needs, but must be started with
the java command when that specifies how much memory it needs. Otherwise, when
you loadimages  there will be message not have enough memory.
JOSM therefore start from the command prompt, or to create a shortcut on the
desktopwith the path:
"C: \ Program Files (x86) \ Java \ jre6 \ bin \ java.exe"-jar-Xmx1550M "C: \ ProgramFiles (x86) \ JOSM \ JOSM-tested.jar"

I have win7 64 bit and the path to java.exe is such. Middle-Xmx1550M means
that theprogram for separating the 1550 MB of RAM.

Now you can load image.
The image should be centered. This
is me SUNCOBALT warned. I am something done. ButI can not
do that perfectly fit the image. It should be zoomed in and moved.There seems to
be sfrerical distortion. It is not big problem.
Still can greatly help. Main entry still remains importing
GPX. After viewing area where you enter the path , the image
is centered and then enter the entire district.

Suncobalt happy Christmas Eve. Left image and enjoy the holidays.