[OpenStreetMap Serbia] Софвер за помоћ при уношењу назива

Predrag Milanovic pmilanovic at gmail.com
Sat Feb 5 12:30:55 GMT 2011

  Александре,

  Можеш ли да ми појасниш шта сматраш да је најбоље решење: на карти
да пише само латиница а ћирилица у позадини или да на карти сви називи
буду у формату "latinica, ћирилица" као на Навтековом сајту а у
позадини шта већ треба?

  Ако је одговор ова друга варијанта онда је сада право време да се
тако дефинише. Док се ми изборимо да се називи на подручју Србије тако
рендерују проћи ће доста времена. Иначе скрипт који тренутно имам је у
стању да раздвоји ћирилични назив од латиничног иако је дефинисан у
једном тагу, тако да није проблем ни касније да се називи још једном
истумбају.

Поздрав,
Пеђа