[OpenStreetMap Serbia] Oznake

Dragutin Cvetkovic drazha at maildrome.com
Fri Feb 24 20:30:12 GMT 2012

Stim sto Garmin bez problema generise cirilicu, ili je meni bas zapela
verzija Garmina u sred Irske koja to ume da radi?

Nek ljudi updateuju softver, ili nek generisu mape iz OSM-a onakve
kakve im odgovaraju sa informacijama koje im trebaju.

Ne vidim zasto bi sad zbog Garmina krivili standarde? Upavo obrnuto,
podaci trebaju da budu tu u pravilnom obliku, a klijenti da ih
interpretiraju prema potrebi.