[OpenStreetMap Serbia] Oznake

Milos radionicaKRUG milos.krug at gmail.com
Fri Feb 24 22:02:18 GMT 2012

On 02/24/2012 10:13 PM, Dragutin Cvetkovic wrote:
> pa dobro, jel ima neko da se ne slaze sa time da name= bude na
> cirilici i zasto? (isto pitanje po ko zna koj put)

Mislim da mape treba raditi tako da sto vise ljudi, uredjaja i alata
moze da ih koristi. Mislim globalno na svet a ne na Balkan odnosno Srbiju.
Nisam profesionalac za mape. Zivim od programiranja i molim Vas nemojte
da pravimo gluposti kao sto se napravilo sa cirilicnim domenom koji
prakticno nicemu ne sluzi i verovatno nece ni sluziti.
Za mene je sasvim ok da bude za name=Kralja Aleksandra Karadjordjevica a
da name:sr= bude cirilica

Nikako se ne treba ozbiljno oslanjati na varijante preslovljavanja jer
to jedino treba nama koji imamo dva pisma, tako da necemo sigurno imati
siru podrsku (mislim na one van Srbije) u nekom buducem razvoju svega
sto koristi mape. Nema interesa a mi smo mali i slabi.
Pozdrav,
Milos