[OpenStreetMap Serbia] Oznake

Dragutin Cvetkovic drazha at maildrome.com
Fri Feb 24 22:10:55 GMT 2012

za domen se slazem :) ali ovo je vise informacija od javnog znacaja.
ne vidim zasto je glupost stavljati naslove u cirilici, ionako je
UTF-8 sve, i sa aspekta programiranja ne vidim nikakav problem? na
kraju krajeva, imacemo ime u cirilici, u latinici, pa se programski
uvek moze izabrati atribut koji vise odgovara?