[OpenStreetMap Serbia] Editor za srpski

Milos Glisovic milos.krug at gmail.com
Sat Dec 16 12:08:56 UTC 2017

Ovo na prvi pogled izgleda dobro u tehnickom smislu. Svaka cast.
Jeste veliki problem naziva na sipraskom koji ne lice na srpske.
Za mene posebno :( Kasarna Kosovski junaci je sada Adem Jasari, Ulice Bila
Klintona, Medlin Olbrajt, Veslija Klarka, Džordža Buša, Vilijama Vokera,
Alija Izetbegović.....
Naravno to su moji licni dozivljaji  (ziveo u Pristini do ulaska NATO na
KIM).
Idemo dalje! Podrzavam.