[Talk-se] Den dubbelbottnade Mälaren

Erik Johansson erjohan at gmail.com
Fri Jan 27 20:49:13 GMT 2012

2012/1/27 Ture Pålsson <ture at lysator.liu.se>:

> Ah, en workaround för buggar på andra håll alltså. Fair enough, antar jag... / T

Var är Vänern?
http://osm.org/go/0Zobt-

Det är jobbigt att hitta i Sverige utan att ha sjöar, men iofs är det
väl så att alla renderingregler för Zoom 5 är dåligt anpassad för
Sverige.  Men jag vet inte hur glada folk är i att jag börjar tagga
sjöar som natural=water, render_on_zoom=3-18 och
export_polygon_to=coastline.shp

Någon bättre idé?