[Talk-si] meje in zakoni]

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Čet Avg 6 08:23:29 BST 2009

Se strinjam, da je bolje groba legalno pridobljena meja, kot čisto
brez mej. Postopek / vir bi bilo dobro navesti v komentarju ali na
wikiju.

Za konkretno južno mejo bi bilo zanimivo GURSu in pristojnim omeniti,
da bomo/bodo v nasprotnem primeru pač uvozili hrvaško različico meje.
:)

Pri vsem tem bi bilo koristno stopiti v stik še s hrvaškimi OSM
avtorji in vnaprej razčistiti da bi meja na spornih ozemljih bila
namenoma bolj groba kot si jo razlaga posamezna stran dokler se zadeve
ne razčistijo. V primeru, da bi obe strani od uradnih inštitucij
dobile "uradne" podatke pa imamo lahko vrisani obe meji in označeni
kot disputed.

Vse za to, da ne bi kdo OSM uporabljal kot poligon za udejanjal
nacionalnih ineresov. (Dokler ne bo kak bot zadeve rešil matematično
in meje kar povprečil :) )

Kot zanimivost; meje med ostalimi republikami bivše juge so pretežno že vrisane.

lp,
Štefan