[Talk-si] meje in zakoni]

Igor Brejc igor.brejc na gmail.com
Čet Avg 6 09:00:15 BST 2009

Zdravo Ales,

Zanimiv pristop, se popolnoma strinjam. Mogoce kasneje najdemo se kaksno
drugo open-source karto z boljso resolucijo, pa tisto uvozimo naknadno.
Edino bi pripomnil, da je treba vrisati le manjkajoco mejo s Hrvasko, ker so
ostale ze vrisane iz drugih (verjetno bolj natancnih) virov.

Strinjam se tudi s Stefanom glede groznje GURS-u :)
Kar se tice Hrvatov, pa se vedno lahko dodajo tudi "svojo" razlicico meje,
bo pac dvojna.

lp Igor