[Talk-si] meje in zakoni]

Damjan Gerli damjan na damjan.net
Čet Avg 6 23:58:00 BST 2009

Pozdravljeni! Tudi sam sem se spraševal o uporabi podatkov državne meje in o
tem tudi pisal na GURS. Moje vprašanje in odgovor, ki so mi ga poslali,
prilagam tu spodaj. Jaz sem predvsem gledal mejo med Italijo in Slovenijo,
ki je bila nato pred kakšnim tednom ponovno uvožena iz novih podatkov dežele
Furlanije-Julijske krajine in je sedaj zelo boljša kot prej. Vseeno pa se mi
zdijo podatki iz Gurs-a še boljši od trenutno vrisane meje na
OpenStreetmapu. Glede na odgovor, ki so mi ga dali, bi jaz kar uporabil
podatke o meji in jih uvozil v Openstreetmap. Namreč imam že pripravljeno
osm datoteko s celotno slo mejo... Isto bi lahko naredili za slovenske
občine...

LP,
Damjan G.

----
Od: Mateja.Gabrovsek na gov.si [mailto:Mateja.Gabrovsek na gov.si]
Poslano: 14. julij 2009 9:52
Za: damjan@******.***
Kp: Blaz Barboric; Darja.Komovec na gov.si; Kristina.Perko na gov.si
Zadeva: Re: FW: Vprašanje glede uporabe brezplačnih podatkov s portala
Prostor

Spoštovani g. Gerli!

V brezplačne in nepridobitniške namene dovoljujemo uporabo podatkov o
državni meji Republike Slovenije, ki jih s pojasnilom pridobite na naši
spletni strani portala Prostor.
Lep pozdrav!

Mateja Gabrovšek
Oddelek za državno mejo

"prostor" <prostor na geod-is.si>
Sent by: "Blaz Barboric" <Blaz.Barboric na geod-is.si>
14.07.2009 08:36

 <mateja.gabrovsek na gov.si>
cc  <Kristina.Perko na gov.si>, <Darja.Komovec na gov.si>

Subject  FW: Vprašanje glede uporabe brezplačnih podatkov s portala Prostor

Pozdravljeni,

Prosimo za informacijo glede vprašanja g. Gerlija o uporabi podatkov državne
meje.

Lep pozdrav,

Blaž Barborič
Geodetski inštitut Slovenije