[Talk-si] meje in zakoni]

Ales rom gabrce na gmail.com
Pet Avg 7 13:53:54 BST 2009

Lep pozdrav.

Sem se danes pogovarjal z ga. Matejo Gabrovšek iz GURS, ki dela prav na
področju meje (hkrati pa jo tudi osebno poznam že od prej, pa nisem vedel da
dela na GURS). Dogovorjena sva, da bodo pri njih staknili glave in
razmislili kako licencirati podatek o meji, pa tudi druge javno objavljene
podatke na njihovem portalu.
Trenutni pogoji uporabe menda res ne dovoljujejo neposrednega uvoza.
Predlagam, da malo počakamo z uvozom, dokler ga. Gabrovšek ne pošlje
uradnega odgovora.
Veseli me, da smo se malo razgovorili. Na koncu morda celo pridemo do
željenega cilja :-)

Aleš Rom