[Talk-si] Državna kolesarksa mreža

Miha miha.urbanija na gmail.com
Pon Avg 10 21:34:21 BST 2009

Se strinjam glede natančnosti opisa, precej pesa, pa tudi v naravi ni vse
oznaceno tako kot bi bilo treba.

Kategorizacijo doloca Zakon o javnih cestah (
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200633&stevilka=1349),
podrobneje pa pravilnik o načinu označevanja javnih cest in o evidencah  o
javnih cestah in objektih na njih (
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=199749&stevilka=2594), zadnje
spremembe (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=20042&stevilka=79),
preciscenega besedila ne najdem.

Zasledil sem tudi GC, verjetno gozdna cesta.

Za vodenje evidence drzavnih cest je zadolzen DRS (http://www.dc.gov.si/).
Na Wiki je naveden seznam odsekov iz leta 2006, preciscena verzija besedila
iz 19.3.2009 pa je tule:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200923&stevilka=938

Za občinske ceste in njihovo evidenco pa je zadolžena vsaka občina
(kataster?). Verjetno je cilj vse zadeve spraviti v Zbirni kataster
gospodarske javne infrastrukture (
http://prostor.gov.si/vstop/sistem_zbirk_prostorskih_podatkov/zbirni_kataster_gospodarske_javne_infrastrukture/),
se pa podatki posiljajo tudi DRS enkrat letno.

Pametnega vpogleda tudi sam nisem nasel, razen obcasnih objav o
prekategorizaciji, ki so objavljene v UL in v zapisnikih obcinskih
sestankov.

LP,

Miha.

--