[Talk-si] Državna kolesarksa mreža

Blaž Lorger blaz.lorger na triera.net
Pon Avg 10 20:05:07 BST 2009

On Wednesday 29 July 2009 21:29:24 Miha wrote:
> Zivjo!
>
> Na OSM Wiki sem dodal navodila za označevanje državne kolesarske mreže
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Slovenian_NCN_routes Komentarji
> dobrodošli (discussion page).
>
> Kot primer sem označil tudi del L 043, dela pa je še ogromno. Roka nisem
> postavil, ker je to malo bolj ambiciozen projekt kot pa PST ;-)

Ali kdo ve kako pravilno interpretirati listo kolesarsakih poti?
Problem je da je interaktivna karta premalo natančna da bi lahko identificiral
podroben potek poti.
Po drugi strani nimam pojma kako identificirati lokalne ceste. Kaj pomenijo
posamezne oznake: NC, JP 639440, LC 111450, R3 647/1173?
OK, za R3 je precej očitno da je regionalna cesta 3 reda. LC je verjetno
lokalna cesta, JP mogoče javna pot? Je NC neoznačena/neklasificirana cesta?
Kaj pomenijo te cifre za JP in LC oziroma, ali je mogoče kje ugotoviti katero
pot oziroma cesto referencira posamezna številka?

Oznake na terenu pa občasno izginejo. Naprimer za pot od Ruš do Maribora so na
začetku prisotne oznake, zadnja je pri železniški postaji v Laznici, potem pa
do Maribora brez oznak.